A MAGYAR EKLÉZSIA KIHÍVÁSA
ÉS
MEGHÍVÁSA
„MENNYEI SZÓZAT HALLATSZOTT :
FUSSATOK KI BABILONBÓL ÉN NÉPEM,
HOGY NE LEGYETEK BŰNRÉSZESEK! - ÉS NE
KAPJATOK AZ Ő
CSAPÁSAIBÓL !!!” (Jelenések 18:1-8, 20,)
„ JERTEK EL A
MENYEGZŐRE !!!” (Máté
22:2-14,)
A tanítványokat is nagyon foglalkoztatta az
utolsó idők kérdése, ezért tudakolták Jézustól: „Mikor
lesznek meg mindezek ?” (Máté 24:3,) Az Úr válasza a legjelentősebb
prófécia az evangéliumban, amelynek folytatása a János Jelenések könyvében található. Az Istenfélő keresztényeket mindig
foglalkoztatják a prófétai idők, és azok jelenkori aktualitásai. „Nyomozódván, hogy mely vagy milyen időre jelenté azt ki a
Krisztusnak ő bennük levő Szelleme, a ki
eleve bizonyságot tett a Krisztus szenvedéseiről, és az azok után való dicsőségről.” (1.Péter 1:11,)
Ma is sokan vannak (vagyunk), akik a mostani
végidőben keresik Isten vezetését, a prófétai szót, hogy felismerjük Isten
tervéből a „Ma”-i időre szóló aktuális üzenetet!
Az alábbiakban azokat a felismeréseket és
látásokat szeretném megosztani a kedves olvasókkal, keresztény testvéreimmel, amelyeket
a miskolci konferencián, ill. az előtt, és az utána következő napokban kaptam
ima közben Istentől.
________________________________________________________________
Kihívás – „Az Ő gabonáját csűrbe takarítja,”
Előző, a „Magyar eklézsia meglátogatásánakideje” című cikkemben (itt olvasható) (még a miskolci konferencia előtt,) azokat
az eseményeket gyűjtöttem össze, és tettem közzé, amelyek eljutottak hozzám, és
amelyek kétségtelenül jelezték számomra, hogy Isten
meglátogatásának ideje a magyar eklézsia számára igenis ELKEZDŐDÖTT !
Ha nem akarjuk észrevenni, akkor is elkezdődött! Sokan imádkoznak
régóta ébredésért, (ami valóban eljön,) de sajnos csak kevesen értették meg,
hogy ezt szükségszerűen megelőzi az eklézsia helyreállítása. Az eklézsia
helyreállítása valójában nem az egyházak, felekezetek,
gyülekezetek közötti egység helyreállítását jelenti,
ahogy sokáig tévesen én is gondoltam, vagy hittem. Ez volt az első
felismerésem e témában, amit adott az Úr. Új felismerésként hatott rám, hogy az eklézsia
helyreállítása a beérett „gabonamag” betakarítását, cséplését, rostálást jelenti. Jézust
a gabonamag érdekli, azt akarja betakarítani, és nem a kalászt, nem polyvát, és
nem a szárat. A kalászra és a szárra szükség van a mag beéréséig, de
a végén, a betakarítás idejében elkezdődik a mag szétválasztása a kalásztól, és
a polyvától. Ez a cséplés elég fájdalmas,
de az ezzel járó szétválasztás már Isten akarata, Isten munkája! Keresztelő János
prófétai üzenete is erre a szétválasztásra utal: „Akinek szóró lapát van az ő kezében, és megtisztítja az ő szérűjét;
és az ő gabonáját csűrbe takarítja, a polyvát pedig megégeti olthatatlan
tűzzel.” (Máté 3:12,) – de erre a
„gabona” betakarításra is vonatkozik amit Jézus a Máté ev. 10:34-39 versekben
annyira meglepően kihangsúlyozott: „Ne gondoljátok, hogy azért jöttem, hogy békességet bocsássak e
földre; nem azért jöttem, hogy békességet bocsássak, hanem hogy fegyvert. Mert
azért jöttem, hogy meghasonlást
támaszszak az ember és az ő atyja, a leány és az ő anyja, a meny és az ő
napa közt; És hogy az embernek
ellensége legyen az ő házanépe. A ki inkább szereti atyját és anyját,
hogynem engemet, nem méltó én hozzám; és a ki inkább szereti fiát és leányát, hogynem engemet, nem méltó én hozzám. És
a ki föl nem veszi az ő keresztjét és úgy nem követ engem, nem méltó én hozzám. A ki megtalálja az ő életét, elveszti
azt; és a ki elveszti az ő életét én érettem, megtalálja azt.” Ha jól belegondolunk,
ez az Íge nem csak a hívő- és nem hívő családtagok közötti szétválasztásra,
megosztására vonatkozik, hanem a végső időkben éppen az olyan keresztény
családokra (gyülekezetekre) is, ahol nem mindegyik hívő családtag (vagy
gyülekezeti tag) vállalja Jézus követésének szigorú, és önfeláldozást
megkövetelő feltételeit.
A cséplés éppen azt jelenti, hogy Jézus olyan helyzeteket enged, és teremt,
amikor minden
hívő családtag (gyülekezeti tag) személyes döntési helyzetbe kerül,
és egyértelműen
állást kell foglalnia, melyik oldalra áll : A személyes érdekek miatti
kompromisszumot, vagy a Jézus miatti önfeláldozást választja-e. Ez fájdalmas, de kötelező döntés minden hívő
számára! Ez a döntés völgye. Ez maga a cséplés, ami fáj, mert szétválasztja a családot,
a gyülekezetet.
Ez a fajta szétválasztás, szakadás, az Igazság miatt van, vagy lesz a családokban
és gyülekezetekben. Ezt semmiképpen nem szabad összekeverni olyan
szakadásokkal, amiket a bűn hozott létre korábban a gyülekezetekben. Azt a
fajta szakadást el kell utasítanunk, mert az a fajta szakadás az igazságtól
szakít el a bűn javára. De ez a szakadás, megosztás, melynek Jézus a forrása a
fenti Íge szerint (Máté 10:34-39,) az viszont az eklézsia helyreállítása- és megszentelődése
miatt következik be, és a bűnből szakít ki az igazság javára! Ez utóbbi nem
más, mint a világból
kihívottak újra kihívása, de most a kompromisszumokkal terhelt hamis-,
babiloni egyházból: „Fussatok ki én népem !” – és itt dől el, kiből lesz a betakarított „GABONAMAG”, és kiből
lesz a polyva és kalász! Ez
utóbbiak maradnak a kompromisszum struktúrájában. Ők nem hallgatnak a sürgető
mennyei szózatra, ami kifutásra szólította fel őket ! Ezzel elutasítják az
utolsó kegyelmi lehetőséget, amit az Úr biztosított számukra egyénileg, minden
egyes hívő számára!
Kihívás - Az eklézsia helyreállítása ( egység, és szentség )
Jézus kicsépeli a magot a
kalászból, és szétválasztja a magot a polyvától. Ahogy kezdjük látni, a Máté
3:12, prófétai Íge alapján, a BETAKARÍTOTT
GABONAMAG valójában az „eklézsiát” (kihívottakat) jelenti, akik kijönnek
(nem csak a világból, hanem) a bálványimádással kompromisszumra lépett hamis
vallási struktúrákból, vagyis a kalászból. Tehát a kalászt, (látásom szerint ez
a felekezeti, egyházi, gyülekezeti struktúrákat jelenti,) amelyekre szüksége
volt a gabonamagnak egészen a beérésig, most már le kell hántani a MAGRÓL
! Mivel Jézus a személyekért halt meg
és lelkeket váltott meg, nem struktúrákat, ezért Neki a beérett MAG kell, és
nem a kalász, és nem is a polyva. Ezeket megégeti, (ítélet,) a MAGOT pedig
betakarítja saját „csűrébe”, tárházába. Ezekből
a kihívott, begyűjtött „gabonamagokból” lesz a helyreállított eklézsia, (gyülekezet,) akik
szentek, és akik már egységben vannak az Úrral, és egymással. Őket nem
a struktúrák és a kompromisszumok tartják egységben, hanem a bennük
(jellemükben is) lakozó, és általuk munkálkodó Krisztus! Az idők végével
kapcsolatban Péter apostol is beszél erről a szétválasztásról: „Mert itt az ideje, hogy elkezdődjék az ítélet az Istennek házán: ha pedig először mi rajtunk
kezdődik, mi lesz azoknak a végük, a kik nem engedelmeskednek az Isten evangyéliomának?” (1.Péter 4:17,7,12,) Tehát az eklézsia
helyreállítása nem a különbözőképpen kompromittálódott egyházak és vallásos felekezetek egységének helyreállításával egyenlő, hanem az eklézsia
(személyek, a beérett gabonamagok,) kihívása a „kalászból,” vallásos
rendszerekből, testületekből, struktúrákból. Ez a cséplés, a rostálás
folyamata. Eddig sokan, - én is, - a keresztény egyházak, felekezetek,
gyülekezetek, mint testületek egységének helyreállításában hittünk, és a magunk
módján ezen munkálkodtunk. Én is azt gondoltam, hogy Jézus főpapi imájában
(János 17. rész,) kért egység ilyen módon fog megvalósulni, de most, a
„Meglátogatás” eszközein keresztül az Úr paradigmaváltást hozott létre bennem,
és az eddig ismert prófétai Ígéket új felismerési szintre helyezte, új
megértést kaptam. Arról kaptam bizonyosságot, felismerést, hogy az Úr nem a
hagyományos értelemben fogja létrehozni az eklézsia (kihívottak) egységét, és a
helyreállítást elvégezni, hanem a kihívás, („Fussatok ki én
népem!”) szétválasztása
által. Vagyis a jó- és rossz, igaz és hamis, tiszta és tisztátalan, szent és
szentségtelen szétválasztása által. „Annakokáért menjetek ki
közülök, és szakadjatok el, azt
mondja az Úr, és tisztátalant ne
illessetek; és én magamhoz fogadlak titeket,” (2.Kor.6:17,) „Hanem a miképen szent az, a
ki elhívott titeket, ti is szentek
legyetek teljes életetekben; Mert
meg van írva: Szentek legyetek, mert én
szent vagyok.” (1.Péter 1:15-16,) „ … a ki igaz, legyen igaz ezután is; és a ki szent,
szenteltessék meg ezután is.” (Jel.22:11,) Ezért hív mindenkit a megszentelődésre,
(adott kegyelmi időt, ami még nem zárult le,) hogy személyesen mindenki
megtérhessen élete minden területén, hogy amikor elkezdődik a szétválasztás, (
amit Péter apostol az ítélet elkezdésének nevez, 1.Péter 4:17,) akkor ki-ki a „betakarított
gabonamag” oldalára kerüljön, és ne a látszat egyház struktúrájához,
a „kalászhoz” tartozzon, és ne egy megégetendő „polyva” keresztény legyen!
Meggyőződésem, hogy az Úr a 2012-es évben elindította
ezt a szétválasztási folyamatot a magyar egyházakban is! Isten a 2012-ben
életbe lépő új egyházi törvényt is a megrostálás eszközeként használja, mivel
az a bálványimádással való kompromisszum elfogadására kötelezi az egyházakat és
vallási egyesületeket. A bálványimádás hamis vallási rendszerének szellemi
hátterét, részletesen kifejtettem a „Bálványimádás a nemzeti átok forrása” című írásomban, amely ittolvasható. Ezzel szinte egy időben a kihívás mennyei parancsa is érvénybe lépett: „Fussatok
ki belőle én népem, hogy ne legyetek részesek az ő bűneiben, és ne kapjatok az
ő csapásaiból !” (Jel.18:4,)
Kihívás - Miért SÜRGET a mennyei SZÓTAT ?
„És hallék más szózatot a mennyből, a mely ezt mondta : FUSSATOK KI BELŐLE (Babilonból) én népem, NE
LEGYETEK RÉSZESEK AZ Ő BŰNEIBEN, és ne
részesüljetek az Ő CSAPÁSAIBÓL!” (Jel.
18:4,)
Tehát a kijövés helyett, KIFUTÁST sürget ! Itt már nem elég csak kijönni, ahogy a 2.Korint.6:17. vers is
felszólít: „Annakokáért menjetek ki közülök, és szakadjatok el, azt mondja az
Úr, és tisztátalant ne illessetek; és én magamhoz fogadlak titeket,”
Itt még nem futásról beszél, csak
kijövetelről. Azért mert itt még nem a végidők ítéletéről van szó, de a szellemi ok és háttér itt is ugyanaz : az egyházon belüli
bálványimádás miatt kell a bűnnel megalkuvó egyházakból kijönni minden
történelmi korszakban, nem csak a végidőben! „…mi egyezsége Krisztusnak
Béliállal? vagy mi köze hívőnek
hitetlenhez? Vagy mi egyezése Isten
templomának bálványokkal? Mert ti az élő Istennek temploma vagytok, a mint az
Isten mondotta: Lakozom bennök és közöttük járok; és leszek nékik Istenök, és
ők én népem lesznek.”
Most, a végső időben vagyunk. Az Úr jövetele
közel van, és a próféták jelzik, hogy megfizetése (vagyis az ítélete) Ő előtte jön: (Ézs.40:10,
és 62:11,) „Ímé, az Úr Isten jő
hatalommal, és karja uralkodik! Ímé, jutalma vele jő, és megfizetése Ő előtte.”
Kihívás - Miért nem elég csak kijönni, hanem FUTNI kell ?!
Három
ok miatt : 1. „ … Bűnei az égig hatottak !”
2.
„ … megemlékezett
Isten a gonoszságáról !”
Vagyis eljött a szellemi Babilon
ítéletének ideje ! (Jel.18:5,)
3. Az ítélet hirtelen érkezik, és gyors lesz (Jel.18:8, 21,)
1. Ugyan mit jelenthet az, hogy a bűn felhat az égig ?
Egy prédikációban hallottam, vagy olvastam
erről magyarázatot, amit elfogadtam, és most is megfelelő magyarázatnak tartok
erre a kérdésre. Éspedig : amikor egy testület, szervezet, vagy nemzet, a saját
hitvallásában, alapszabályában, vagy alaptörvényében törvény erőre emel egy
adott bűnt, vagy bűnöket, amivel kötelező érvényűvé válik mindenkire az a bűn,
az adott közösségben (legyen az testület, szervezet, egyház, nemzet, stb.,) ezt
tekinti Isten az égig felható bűnnek, amiért az adott testülethez tartozók
személyesen is felelősek. Az égig felható bűnök pedig általában gyorsan
kiváltják Isten jogos haragját és ítéletét az adott nemzet ellen.
2.
Isten megemlékezik a gonoszságról !
(Jel.18:5,)
Magyarország 2012. január 1.-től életbe lépő
új Alaptörvénye esetében éppen erről van szó, még ha sokan ezt nem hajlandók
sem megérteni, sem tudomásul venni. Soha nem az számít, hogy mi hogyan vélekedünk,
hanem az számít, Isten hogyan ítéli meg az adott helyzetet, kérdést. Márpedig
Isten azért adta az Ígét, a Bibliát, hogy tanítson, és tájékoztasson minket
arról, hogy Ő hogyan ítéli meg pl. a mi Alaptörvényünk esetében a pogány Nemzeti Hitvallásba foglalt „Szent
Korona” tiszteletének kérdését. A Tízparancsolat,
- amit minden keresztény egyház ismer, és elvileg elfogad, - második
parancsolata egyértelművé teszi, hogy a Nemzeti Hitvallás egy BÁLVÁNYIMÁDÁSRA ÉPÜLŐ POGÁNY HITVALLÁS!
Röviden: A BÁLVÁNYIMÁDÁS BŰNE TÖRVÉNY ERŐRE LETT
EMELVE MAGYARORSZÁGON, MÉGPEDIG AZ ALAPTÖRVÉNYBEN! A „SZENT KORONA” LETT HAZÁNK „ARANY ÁLLÓKÉPE” AMIT A TÖRVÉNY EREJÉNÉL
FOGVA A NEMZET MINDEN TAGJÁNAK KÖTELEZŐ TISZTELNIE! Mivel az
elfogadott egyházak az új egyházi törvényben önként vállalták, hogy az új
Alaptörvénnyel NEM LESZNEK ELLENTÉTBEN,
valójában a pogány Nemzeti Hitvallással, a BÁLVÁNYIMÁDÁS BŰNÉVEL kötöttek kompromisszumot, ugyanis
önként vállalták, hogy a bálványimádással nem fognak szemben állni, hanem megtűrik
azt! Ez a kompromisszum pedig ellent mond a „Szered az Urat a te
Istenedet teljes szívedből, teljes lelkedből, teljes elmédből és minden erődből!” - örökérvényű
parancsának, és szellemi jogosultságot ad a gonosz szellemek befolyásának, és a
szellemi Babiloni fogságnak! (Ajánlom e témában a „Bálványimádás a nemzeti átok forrása” című írást! Ittolvasható.) Valójában nekünk kell igazodnunk Isten véleményéhez, és nem
Isten igazodik a mi véleményünkhöz. Ha a Tízparancsolat második parancsolata azt mondja, hogy
: „Ne imádd és ne tiszteld azokat;” (2.Móz.20:5,) akkor Isten gyermekei nem tisztelhetnek
a „Szent Koronában” megtestesülő más istenséget, szellemet, ördögi hatalmat! Ha
pedig a hívők az Alaptörvényben megtestesülő BÁLVÁNYIMÁDÁST nem ismerik fel,
vagy nem akarják felismerni, - ami a törvény erejénél fogva mindenkire kötelezővé
vált, - akkor
Isten Szeretetének Parancsát utasítják el, és BŰNRÉSZESSÉ válnak úgy egyházuk-,
mint az egész ország égig felható bűnében!
Jézus az Ő nagy kegyelmét azzal nyújtja ki most A MAGYAR
EKLÉZSIA felé, hogy elküldi szolgáival a MENNYEI SZÓZATOT: FUSSATOK KI BELŐLE
(Babilonból) én népem, NE LEGYETEK RÉSZESEK AZ Ő BŰNEIBEN, és ne részesüljetek az
Ő CSAPÁSAIBÓL! Mert az ő bűnei az égig hatottak, és
megemlékezett az Isten az ő gonoszságairól.” (Jel.18:4-5,)
3. Az ítélet hirtelen érkezik, és gyors lesz (Jel.18:8,
21,)
„Ennekokáért egy nap jőnek ő reá az ő csapásai, ….”
„Ilyen módon nagy sebességgel vettetik el Babilon,…”
A késlekedők nem fogják tudni időben
lereagálni az ítélet hirtelen, és váratlan eseményeit, így vele együtt vesznek
el. Ezért a mennyei szózat még időben hívja ki Isten népét, és futásra sürgeti,
éppen az idő rövidsége miatt! Ez ISTEN KEGYELME,
amit nem szabad, nem érdemes figyelmen kívül hagyni senkinek!
Kihívás - A döntés
felelőssége
Ez a mennyei szózat, - mint az Úrtól jövő
prófétai kiáltás, kihívó üzenet - egyúttal mindenkit megrostál, és megmutatja,
ki az Úré, ki az eklézsia része! Ugyanis, aki engedelmes, kifut Babilonból,
(tehát nem késlekedik, hanem azonnal engedelmes,) és megszenteli magát, azok
fölött az Úr vissza tudja venni az uralmát, és bevonja őket az Ő királyi
uralmába, kormányzásába. Akik nem jönnek ki a babiloni vallási rendszerből,
(mert : nem hallják meg a mennyei kiáltást; vagy nem akarják meghallani, és
elutasítják azt; vagy meghallják, de lenézik, elutasítják a küldött személyét,
és ezért utasítják el azt; vagy félnek, bizonytalankodnak, nem tudják magukat
az Úrra bízni; stb., stb., bármi oka lehet,) azok maradnak a bálványimádó
babiloni vallási rendszer uralma alatt, miközben tévesen azt hiszik, (vagy
elhitetik velük,) hogy ők vannak Jézus
oldalán, és a kihívás felszólítás üzenete „hamis prófétától, látnokoktól,
bukott pásztoroktól jön, akik csak zavart akarnak kelteni.” Mindenképpen megpróbálják
lejáratni Isten eszközeit, küldötteit, mondván : „ ezek beszélnek ilyen-olyan,
ellenőrizhetetlen találkozásról az Úrral, meg a pokolban látott élményeiket
terjesztik. ... Óva intenek ezektől, és az ilyen videóktól. … Saját egyházuk
társadalmi elismertségét féltve, ellene beszélnek az Úr küldötteinek, és
lejáratják őket, stb., stb.” (Ld. Máté 22:2-6,) De a hazugság ebben éppen az,
hogy a Biblia alapján igenis, minden ellenőrizhető! Aki azt mondja, hogy az
ajándékok, a szolgálatok forrása nem ellenőrizhető, az hazudik. Aki ilyet
hirdet, az éppen ezzel akarja félrevezetni, elbizonytalanítani, és leuralni az
általa vezetetteket, ugyanis minden ellenőrizhető az Ígével, a gyümölcsökkel,
és fel is vagyunk szólítva, hogy „Mindent megvizsgáljatok; a
mi jó, azt megtartsátok! Mindentől,
a mi gonosznak látszik, őrizkedjetek!” (1.Thess.5:21-22,)
Tehát minden vezetőnek, és hívőnek saját felelőssége, és
kötelezettsége, hogy amit hall, azt megvizsgálja az Íge fényében, és addig
keresse és kutassa a hiteles választ, amíg a szívében a Szent Szellem
bizonyságot tesz az Igazságról! Ekkor a Szent Szellem bizonysága alapján
személyes döntést kell hoznia saját hitéletével és útjával kapcsolatban. Ez a
döntés is meghatározza, ki tud új tömlővé válni az új bor számára! Ezért a
döntésért lesz személyesen mindenki elszámoltatva az Igaz Bíró előtt, hogy jól,
vagy rosszul döntött-e? Az is egy döntés, ha
valaki nem hoz semmilyen döntést, csak
sodródik. Akkor a nem meghozott döntéssel, és annak következményeivel kell
elszámolnia az Igaz Bíró előtt. Aki nem dönt az Istennek való engedelmesség mellett,
és semleges akar maradni, mert nem vállalja fel a döntés felelősségét, vagy
következményét, az valójában az engedetlenséget választók közé sorolja saját
magát. Oda sodródik. Ezáltal az engedetlenek ítéletét nyeri el!
Kihívás és Meghívás
Isten kezd meggyőzni arról, hogy a „gabonamagok”
Kihívásával
úgy Magyarországon, mint nemzetközi szinten, a felekezetiség korszaka szellemi értelemben lejárt!
Új korszak
kezdődött el, mégpedig egy, - a felekezeti struktúrától és
korlátoktól mentes, - Isten Királyi Uralmát megragadni-, és képviselni tudó
eklézsia korszaka! Ez teljesíti be az „ ő gabonáját csűrbe
takarítja,…” prófétai üzenetet, ahol a kihívott
„gabonamagok” felekezeti korlátoktól mentesen, teljes egységben vannak az
Úrban, az Úr „tárházában”. Ennek körvonalai kezdenek kirajzolódni. A két prófétai
kép ugyanazt jelenti. Jézus saját népének sürgető kihívása
Babilonból, valamint a szérű megtisztítása, a gabonamag betakarítása, ugyanazt
a szétválogatást teljesíti be. Jézus célja, hogy az „egyházán elkezdődött
ítélet”
(1.Péter 4:17,) által a régi egyházi struktúrából kihívja, előhívja az
engedelmeseket, megtisztultakat, megszentelteket, alázatosakat, és behívja őket
a Vele, és az Atyával való személyes kapcsolatba, ezzel képessé teszi őket arra, hogy a földi
és mennyei dimenzióban egyszerre tudjanak működni. Így tudja őket
felruházni mennyei hatalommal a gonosz elleni harchoz, és győzelemre vinni
dicsőséges menyasszonyát Ő, mint Seregek Ura!
A
Kihívás egyben magába foglalja a Meghívást is a menyegzőre. A Keresztelő
Jánosi prófécia szerint, az Úr a gabonamagot kihívja (kicsépeli) a kalászból
(felekezetekből) és meghívja saját tárházába, (a Vele való személyes közösségbe, és a Menyegzőbe). A János Jelenések könyvének mennyei szózata
által pedig az Úr kihívja az Ő népét Babilonból (a
kompromisszumok és a bálványimádás bűneivel terhelt egyházakból,) és meghívja őket a mennyei dimenzióba való
belépésre, ahol az Atyával, az Atya
fiaival és leányaival való személyes családi szellemi egységbe és közösségbe, a
Bárány mennyegzőjének vacsorájára! „… és én magamhoz fogadlak
titeket, és leszek néktek
Atyátok, és ti lesztek fiaimmá, és leányaimmá, azt mondja a mindenható Úr.” (2.Kor.6:17-18,)
A KIHÍVÁSNAK tehát CÉLJA VAN! A CÉL: MEGHÍVÁS EGY MAGASABB SZINTE, mégpedig a MENNYEI
SZINTRE !!! Kihívás a
fogságból, Meghívás a menyegzőre!
A Meghívást mindig a Kihívás előzi meg!
Már csak az a kérdés, kik fogadják el az Úr kihívását, és meghívását ? Isten
népe elfogadja-e, Te elfogadod-e? Jézus egyik példázata arra világít rá, hogy a
meghívottak sokaságából sajnos csak túl kevesen fogadják el a menyegzői
Meghívást ! „Mert sokan vannak a
hivatalosok, de kevesen a választottak.” (Máté 22:14,)
Szívből kívánom minden
Kedves
Olvasónak, hogy ne csak a hivatalosak nagy táborához, hanem a választottak
kisebbségéhez tartozhasson velem együtt! Hogy hogyan lehetünk VÁLASZTOTTAK ?
Jézus szavai erre a legfontosabb kérdésre is választ adnak. Az alábbiakban erre
is kitérek. Érdemes lesz elgondolkodni rajta, hogy
elég bátrak legyünk a jó döntéshez, és véletlenül se a rossz oldalon maradjunk!
Meghívás a menyegzőre
„Hasonlatos a mennyeknek országa a királyhoz, a ki az ő fiának
menyegzőt szerze.
És elküldé szolgáit, hogy meghívják azokat, a kik a menyegzőre hivatalosak valának; de nem akarnak vala eljőni. Ismét külde más szolgákat, mondván: Mondjátok meg a hivatalosoknak: Ímé, ebédemet elkészítettem, tulkaim és hízlalt állataim levágva vannak, és kész minden; jertek el a menyegzőre! De azok nem törődvén vele, elmenének, az egyik a maga szántóföldjére, a másik a maga kereskedésébe; A többiek pedig megfogván az ő szolgáit, bántalmazák és megölék őket. Meghallván pedig ezt a király, megharaguvék, és elküldvén hadait, azokat a gyilkosokat elveszté, és azoknak városait fölégeté. Akkor monda az ő szolgáinak:A menyegző ugyan készen van, de a hivatalosok nem valának méltók. Menjetek azért a keresztútakra, és a kiket csak találtok, hívjátok be a menyegzőbe. És kimenvén azok a szolgák az útakra, begyűjték mind a kiket csak találtak vala, jókat és gonoszokat egyaránt. És megtelék a menyegző vendégekkel. Bemenvén pedig a király, hogy megtekintse a vendégeket, láta ott egy embert, a kinek nem vala menyegzői ruhája. És monda néki: Barátom, mi módon jöttél ide, holott nincsen menyegzői ruhád? Az pedig hallgata. Akkor monda a király a szolgáknak: Kötözzétek meg a lábait és kezeit, és vigyétek és vessétek őt a külső sötétségre; ott lészen sírás és fogcsikorgatás. Mert sokan vannak a hivatalosok, de kevesen a választottak.” (Máté 22:1-14,)
És elküldé szolgáit, hogy meghívják azokat, a kik a menyegzőre hivatalosak valának; de nem akarnak vala eljőni. Ismét külde más szolgákat, mondván: Mondjátok meg a hivatalosoknak: Ímé, ebédemet elkészítettem, tulkaim és hízlalt állataim levágva vannak, és kész minden; jertek el a menyegzőre! De azok nem törődvén vele, elmenének, az egyik a maga szántóföldjére, a másik a maga kereskedésébe; A többiek pedig megfogván az ő szolgáit, bántalmazák és megölék őket. Meghallván pedig ezt a király, megharaguvék, és elküldvén hadait, azokat a gyilkosokat elveszté, és azoknak városait fölégeté. Akkor monda az ő szolgáinak:A menyegző ugyan készen van, de a hivatalosok nem valának méltók. Menjetek azért a keresztútakra, és a kiket csak találtok, hívjátok be a menyegzőbe. És kimenvén azok a szolgák az útakra, begyűjték mind a kiket csak találtak vala, jókat és gonoszokat egyaránt. És megtelék a menyegző vendégekkel. Bemenvén pedig a király, hogy megtekintse a vendégeket, láta ott egy embert, a kinek nem vala menyegzői ruhája. És monda néki: Barátom, mi módon jöttél ide, holott nincsen menyegzői ruhád? Az pedig hallgata. Akkor monda a király a szolgáknak: Kötözzétek meg a lábait és kezeit, és vigyétek és vessétek őt a külső sötétségre; ott lészen sírás és fogcsikorgatás. Mert sokan vannak a hivatalosok, de kevesen a választottak.” (Máté 22:1-14,)
Isten mennyei szózata a magyar eklézsia
számára az elmúlt hetekben egyértelműen elhangzott, és aktualizálódott a miskolci
prófétai konferencia üzenetén keresztül is! Az Úr egyre több, eddig nem ismert
személyt küld el népéhez a mennyei Kihívás, és Meghívás üzeneteivel. Ezeket
részleteztem a „Magyar eklézsia meglátogatásának ideje” című írásomban, ami itt olvasható.
Meghívás - Sokan vannak a Hivatalosok
Ahogy Jézus idejében, az elsődlegesen hivatalos az Izrael népe volt, úgy van most is. Az Újszövetséges időkben a
keresztények összessége, (keresztény egyházak hívői) tekinthetők elsődlegesen
hivatalosoknak.
Jézus menyegzői meghívásról
szóló példázata viszont két fontos dologról tanúskodik: 1./ A hivatalosok tömegesen utasítják el a meghívás
üzenetét. 2./ A meghívást tolmácsoló szolgákat
is elutasítják, sőt megverik, és némelyiket megölik. „A többiek pedig megfogván az
ő szolgáit, bántalmazák és megölék őket.”
Nézzük
meg az elutasítás főbb okait :
1.ok: A mennyei
meghívásnál és a meghívó személyénél fontosabbnak tartják a földi érvényesülésüket
szolgáló gazdasági és kényelmi szempontokat. Teljesen vakok a mennyei értékek
felismerésére! Ezért nem ismerik fel sem az idők jeleit, sem a prófétai jelzéseket. Nincs mennyei látás!
2.ok: Amikor az Úr újra
küldi szolgáit a hivatalosokhoz, a megismételt, nyomatékos meghívás már
felidegesíti őket, mert leleplezi a földi bizniszhez való ragaszkodásukat, ami
agresszívvá teszi őket, és már nem csak a meghívás üzenetét utasítják el, hanem
a mennyei üzenetet hordozó szolgák személyét is. Az Íge két agresszív reakcióra
mutat rá. Az Úr küldötteit bántalmazzák,
és némelyiket megölik. Természetesen
ez nem fizikai bántalmazást és
gyilkosságot jelent, hanem szellemi
téren való bántalmazást, és gyilkosságot. Ahogyan Isten a gyűlöletet szellemi
gyilkosságnak, a hazug, rágalmazó, lejárató, gonosz beszédeket ütlegelésnek,
nyilazásnak tekinti, ugyan így értelmezhető ebben a példázatban is a
bántalmazás: pl. a küldött szolga ajándékának nyilvánosság előtti
megkérdőjelezésében, lebecsülésében, ördöginek bélyegzésében; a gyilkosság
pedig a személy nyilvánosság előtti rossz hírének keltésében, tisztességének és
szolgálatának lejáratásában, (rossz szellemi nyomásként való megbélyegzésében)
érhető tetten. Az
Úr ezeket verésnek, és gyilkosságnak tekinti !
Mivel a neoprotestáns-pünkösdi-karizmatikus
hívők osztatlanul elfogadják a Jóel 2:28-29 versek ígéreteit, miszerint : „És lészen azután, hogy kiöntöm lelkemet minden testre, és
prófétálnak a ti fiaitok és leányaitok; véneitek álmokat álmodnak; ifjaitok
pedig látomásokat látnak. Sőt még a szolgákra és szolgálóleányokra is
kiöntöm azokban a napokban az én lelkemet,” - ezek alapján nem
szabadna, hogy idegenkedést, és elutasítást váltsanak ki a prófétai látomások,
álmok, valamint Jézustól, a Szent Szellem által kapott újszerűnek látszó
megnyilvánulások (Jézussal való találkozás, mennyei- és pokol élmények,) az
eklézsiában. Természetesen, a Biblia
felszólít arra, hogy az ajándék hitelességét vizsgáljuk meg. „A próféták pedig ketten vagy
hárman beszéljenek; és a többiek ítéljék
meg. … egyenként mindnyájan prófétálhattok, … a prófétalelkek engednek a
prófétáknak;” (1.Kor.14:29-32,) De Pál itt arról beszél, amikor egymással és az Úrral közösségben
lévő személyek prófétai szellemben együtt vannak, és a prófétai szellemben együtt
levők engednek egymásnak, amikor egyszerre kapják a kijelentéseket, és engedik
egymást sorra kerülni, és közben egymás kijelentéseiben képesek az igazit a
hamistól különválasztani, tehát megítélni, az Íge és a Szent Szellem által. Ez
nem jelent kritizálást, bántalmazást. De amikor Isten elküldi a prófétai
ajándékon keresztül az üzenetet népe-, a „hivatalosak” számára, - mely prófétai
üzenet a szellemi megítélés próbáján már átment, - de mivel sokan nem akarnak
Istennek engedelmeskedni, inkább megverik és megölik a küldötteket, hogy a
felekezeti-, és egyéni érdekeik sérelmét okozó üzenetet elhallgattassák, az már
a „szolgák bántalmazását” jelenti. A
mennyei meghívás, és a Babilonból való kifutás üzenete túlzottan megzavarja
hosszú távú földi terveiket. Úgy gondolják, a próféták, és a mennyei üzenet
elhallgattatásával, híveik elől történő elrejtésével, eltiltásával újra
zavartalanul folytathatják megszokott és jól jövedelmező „Istentiszteleteiket”.
Meghívás - Kevesen vannak a Választottak
Kétségtelen, hogy ha valakinek az Úr kijelenti-,
megmutatja magát, találkozik vele (pl. nyilvánvaló látás és hallás, személyes
beszélgetés által,) és úgy ad át szellemi ismereteket, kijelentéseket,
felismeréseket, vagy küld célirányos üzenetet, - és ezek az ígei vizsgálat próbáját
is kiállják, - akkor prófétai ajándékról, üzenetről, később prófétai küldetésről,
majd megerősített esetekben akár prófétai hivatalról is beszélünk. Ilyenre már
az Ószövetségben is sok példa volt. Mózes is látomásban látta az Urat, a
Krisztust, megjelent neki többször is, és Tőle kapott folytonosan vezetést,
kijelentést, prófétai szót. Ezt bizonyítja a 4.Móz.12:8, : „Szemtől szembe szólok ő vele, és nyilvánvaló látásban; nem homályos beszédek által, hanem az Úrnak
hasonlatosságát látja.”
Az is egy fontos bibliai elv, hogy Isten
előszeretettel választja ki a megvetetteket, a semmiket kiemelkedő
szolgálatokra, hogy a valakiket megsemmisítse. „a világ nemteleneit és megvetettjeit választotta ki magának az
Isten, és a semmiket, hogy a valamiket
megsemmisítse” (1.Kor.1:28,) Ilyen volt József, Gedeon, Dávid, és nem véletlenül, Jézus
is egy megvetett, eldugott istállóban született, és lett a világ Megváltója, de
a tanítványok is elutasított társadalmi háttérből valók voltak.
A fenti prófétai példázat szerint (Máté
22:7,) az Úr gyors ítéletet gyakorolt a meghívást elutasító elit- de
engedetlen, szellemi gyilkos hivatalosokon. Valójában ez a prófécia az
engedetlen, hamis keresztény egyház Babilonja fölött gyakorolt ítéletről szól.
Ezt követően szolgáit a megvetett, elutasított, útszélen élőkhöz küldte, akik
viszont tömegesen fogadták el a meghívást. Ők nem kritizálták sem a pásztori, prófétai,
apostoli ajándékokat, sem a küldöttek személyét, hanem örömmel fogadták el
Isten üzenetét. „.. kimenvén azok a szolgák az
útakra, begyűjték mind a kiket csak találtak vala, jókat és gonoszokat
egyaránt. És megtelék a menyegző vendégekkel.” (Máté 22:10,) Egy kivételével
minden vendég maradhatott a menyegzőn! Nagyon jó arány, a hivatalosok arányához
viszonyítva. De a tömeges megtérés sem mentesít a szent élet (menyegzői ruha)
feltételei alól. Fontos látni, hogy nem a szolgák lettek számon kérve a menyegzői
ruha hiánya miatt, ugyanis ők jó munkát végeztek, hiszen a többségnek megvolt a
fehér ruhája. Ebből látszik, hogy mindenkinek saját egyéni felelőssége a
meghívás elfogadásán túl, a menyegzői ruha megszerzése! Egy másik Íge is erre
utal: „Ezek azok, a kik jöttek a nagy nyomorúságból, és megmosták az ő ruháikat, és megfehérítették ruháikat a Bárány
vérében.”
(Jel.7:14,)
Tehát
a hívőnek kell megfehérítenie a ruháját a Bárány Várében! Más nem teheti meg
helyette!
Meghívás – A Választottak közé tartozás feltételei
Döbbenetes a befejező tanulsága ennek a
menyegzői meghívásról szóló prófétai példázatnak: „Mert sokan vannak a hivatalosok, de kevesen a választottak.”
Mitől került ez a
kevés hívő a VÁLASZTOTTAK csoportjába ?
Tömören összefoglalva, csak három dolog
különböztette meg őket a Hivatalosoktól :
1. Elfogadták a meghívást,
2. Elmentek a menyegzőre,
3. Menyegzői ruhával rendelkeztek, (Jel.19:8,)
( Menyegzői ruha = Fehér gyolcs = a szentek igazságos cselekedeti.)
( Menyegzői ruha = Fehér gyolcs = a szentek igazságos cselekedeti.)
Ezt a három dolgot egyszóval úgy lehet
összefoglalni, hogy : ENGEDELMESSÉG !
Az engedelmesség feltétele pedig az ALÁZAT !
Az engedelmességben, és az alázatban
is Jézus Krisztus lehet a mintaképünk!
Korszakváltó üzenet
Úgy látom és hiszem, hogy az
eklézsia, (de a magyar eklézsia mindenképpen) egy KORSZAKVÁLTÁSHOZ ÉRKEZETT! Lejárt egy kb. 22 éve tartó, - politikai,
gazdasági, társadalmi és vallási környezetet tekintve - zavartalan, nyugodt,
türelmi időszak, amit összességében a magyar eklézsia nem egészen a mennyei menyegzőre
történő felkészülésre, sokkal inkább a földi pozíciók, hatalmi és befolyási
övezetek megerősítésére használt ki. Mivel ez az irány nem a mennyei menyegző
felé vezet, Jézus jobban szereti egyházát annál, minthogy hagyja a rossz
irányba haladni tovább. Ezért most a korrekció ideje-, a kihívás-, a
megszentelődés ideje-, egyszóval ÚJ KORSZAK kezdődik! „A kiket én szeretek, megfeddem és megfenyítem: légy buzgóságos azért, és térj meg!” (Jel.3:19,)
A korszakváltás tehát ezzel az üzenettel kezdődött
el: „FUSSATOK KI BABILONBÓL ÉN NÉPEM, HOGY NE LEGYETEK
BŰNRÉSZESEK! - ÉS NE KAPJATOK AZ Ő CSAPÁSAIBÓL !!!” (Jel.18:4,) Ez az utolsó, még kegyelmi üzenet, ami megelőzi a babiloni
egyház hirtelen
és gyors ítéletét. Ez a kihívás tehát a személyekhez, szívekhez
szól, és nem testületeknek, szervezeteknek, egyházaknak küldte Isten.
„A kinek van füle, hallja, mit mond a Lélek a gyülekezeteknek!” (Jel.3:22,)
Mindenkit meghívott az Úr a menyegzőre! TÉGED
IS, Aki most ezt az írást elolvastad!
Isten azt akarja, hogy azokhoz a kevesekhez tartozzál, akik a
VÁLASZTOTTAK, és ott lesznek a Bárány menyegzőjén, Fehér gyolcsba öltözve !
Kedves Barátom, Testvérem ! Ne késlekedj ! JÖJJ
KI Te is a bálványimádó, hamis
vallási testületekből, szervezetekből, ha még benne vagy, mielőtt Isten ítélete
lesújtana Babilonra!
Az ÚJ KORSZAK ÚJABB MENNYEI
ÜZENETEKET FOG HOZNI.
A Biblia ezt ÚJ BORNAK is nevezi.
Az ÚJ BORT, pedig ÚJ TÖMLŐKBE
tudja csak tölteni Isten!
tudja csak tölteni Isten!
Legyünk mindannyian ÚJ TÖMLŐK, hogy
befogadói lehessünk az ÚJ BORNAK!
befogadói lehessünk az ÚJ BORNAK!
Soós
Péter
Budapest, 2012. május
10.Kapcsolódó link : HAMIS EGYHÁZ = BABILON
Kedves Testvérem az Úr Jézus Krisztusban!
VálaszTörlésMég csak elkezdtem olvasni a blogodat,amikor részleteket eneltem ki, hogy válaszoljak egy a saját testvéri közösségem egyik tagjának levelére, aki az egység vágyának forró lázában elfelejti azt, hogy az Ige, azaz Jézus Krisztus teremti meg az egységet, mert "az ő Igéje igazság". Sokan beszélnek arról, hogy az igazság megoszt. De lehet különvéleménye bárkinek bizonyos részletkérdésekben amelyek egyéni meglátások, de fundamentális kérdésekben az egység az igazság megértésének az eredménye lesz. Ha nem akarom megérteni az igazságot, mert az én vágyaimmal, terveimmel, elképzeléseimmel ellentétes, akkor hiába leszek valakivel egy gyülekezetben, az alapkérdésekben való különbség minduntalan megjelenik a hétköznapi gyakorlatban. Egymást segíteni azonos látásra, ez a szeretet nyelvén és az igazság ismerete alapfeltételeként a gyakorlati élet naponkénti kihívása. Jézus módszereivel tanítani, beszélgetni, imádkozni és cselekedni egymásért meg nem szűnő felelősségvállalás, kereszthordozás.Mostpedig folytatom a blogod olvasását, és köszönöm, hogy a megértésre adtad az elmédet, ami azt jelenti, hogy mindnyájunknak hasonlóképpen kell elgondolkodnunk feladatainkon és az idők végének különleges eseményein. Üdvözlettel Szántó István.
Ámen!
VálaszTörlésEz így igaz.
Csak valamit szeretnék hozzátenni.
A lebecsűlés, megvetés, kiközösítés, stb, szeríntem űldözés. (...és mindenki, mindenkor, aki a Jézus krisztusban kegyesen akar élni, űldöztetni fog....)De nézzünk körűl a világ többi részén, bizony sok helyen, a keresztényeket fizikailag is bántalmazzák, megölik. Tudom, hogy most még számunkra itt ez még elképzelhetetlennek tűnik, de mondom nektek, hogy készűljünk fel erre a lehetőségre is.
Én mostanában többször is kaptam, azt az Igét, hogy:" és jönnek olyan idők, amikor azok akik titeket megölnek, azthiszik, hogy Istennek tetsző cselekedetet hajtanak végre"!
Ha az "egyház" történeten végignézünk, szeríntem nem kell sokat hitetlenkednünk!( És nem a hitetlenek a veszélyesek!) Gondoljátok meg, hogy már Úr Jézust is a Főpapság azzal ölette meg, hogy " jobb, ha egy ember hal meg a népért, mintha az egész nép elvész"! ( Persze mi tudjuk Istennek hála, hogy mi történt, de Ők még máig is híszik, hogy "Istennek tetsző cselekedet" volt!)Sőt, Pál Apostol is " Igaz Izraelíta" volt, saját maga tette a tanúságot magáról, hogy azt hitte, amit tesz azt Istenért teszi!
Gondoljátok meg Drága Testvéreim, hogy mi lesz itt akkor, ha kijön Isten népe "Babilonból"!? Ki fogja Sátánt ott visszatartani, ha nem lesz ott Isten, és Úr Jézus a Szentlélek által! Sátán azonnal átveszi a hatalmat, "Világosság Angyalának " kiadva magát!
Azonnal menni fognak a hitető szellemek. Hamis tanítók, hamispróféták, hamisapostolok, hamispásztorok, stb.( Hogy az ottmaradottak ne vegyék észre, hogy mi történt!) Sőt csodákat, meg jeleket is cselekedni fognak!
Böjtöljünk és imádkozzunk!
Imádkozzunk és böjtöljünk!
Könyörűljön mindannyíónkon az Úr Jézus Krisztus és a mi Mennyei Atyánk!
B. Ida
Az írásod minden sorával, az eddig megtapasztalásaimat egybevéve, ami sokban megegyezik a ezekkel a kijelentésekkel és Igei alátámasztásokkal egyetértek és csak közzé tudom tenni, mert valóságosak és nem is várható más, mint amik itt le vannak írva.
VálaszTörléstestvéri köszönettel